DIMECRES, 26/09/2018 | 01:26 h

‘Contes amagats’ de Marcel Gros serà l’espectacle inaugural de La Xarxa el proper diumenge!

4/10/2017

La renovada agrupació La Xarxa comença l’activitat aquest diumenge 8 d’octubre. El primer espectacle serà “Contes amagats” de Marcel Gros. La representació es farà a les 12 hores a la Sala Municipal (Casamada, 12).

L'humor i la imaginació es donaran la mà en aquesta funció. Marcel Gros es presenta com un trobador de contes que emprèn un viatge per camins imaginaris plens de formes, papers, sons i colors... A la recerca de les històries que encara no són a dins dels llibres.

El  preu serà gratuït fins a 2 anys i en aquest primer espectacle, les entrades de socis i no socis de La Xarxa seran de 4 €. La venda d’entrades començarà mitja hora abans de l'inici de la representació a la taquilla de la sala Municipal.

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera col·laborem en l’organització d’aquest espectacle.

Vine i enxarxa’t a La Xarxa d’Abrera!