DIJOUS, 16/08/2018 | 00:47 h

Unes 300 persones es concentren davant l’Ajuntament per condemnar la violència durant l’1 d’octubre

4/10/2017

Al voltant de 300 veïns i veïnes d’Abrera es van reunir aquest dimarts a la tarda davant el nostre Ajuntament per expressar el seu rebuig a la violència exercida pels cossos de seguretat de l’Estat l’1 d’octubre. La concentració va tenir lloc en el marc de l’aturada i vaga general de la jornada.

L’alcalde, Jesús Naharro, regidors i representants d’entitats del nostre municipi van llegir un manifest a favor de la democràcia i de condemna de la violència exercida pels cossos de seguretat de l’Estat diumenge passat.

Seguidament, els veïns i veïnes van iniciar una marxa pacífica fins l’Institut Voltrera, on es van dipositar clavells blancs i van fer una sentada davant les portes del centre.