DIMECRES, 26/09/2018 | 00:54 h

Afectació de l’aturada i la vaga general convocada per avui dimarts, 3 d’octubre, a diferents serveis municipals

3/10/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera informem que hi ha un seguiment diferent de l’aturada i vaga general convocada per avui dimarts, 3 d’octubre, als serveis municipals.

- Centre Aquàtic Municipal (CAM). Les instal·lacions estan tancades pel seguiment de l'aturada i la vaga general.

- L’Escola Municipal de Música d’Abrera. Ofereix serveis mínims per tal d’atendre als alumnes que vulguin assistir-hi.

- La Deixalleria Municipal està tancada.

- El Centre Obert, tancat.

- El Punt d’Informació Juvenil (PIJ), tancat.

Serveis mínims a les escoles i centres sanitaris
Les Escoles Francesc Platón Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez s’han sumat també a la jornada de vaga, amb serveis mínims. El transport escolar ha funcionat amb normalitat. L’Institut Voltrera està aturat, segons ha informat la direcció del centre.

També s’han adherit a la vaga els centres sanitaris del municipi, amb serveis mínims per cobrir les urgències.