DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:54 h

• Programa complementari de foment de l’ocupació

Posem en marxa la segona edició del Programa complementari de foment de l’ocupació

3/10/2017

Des de l'Ajuntament d’Abrera iniciem la segona edició del Programa complementari de foment de l’ocupació, un pla públic d’ocupació que promou la contractació de persones aturades per part d’empreses d’Abrera, o bé empreses d’altres municipis que contractin persones aturades d’Abrera.

L’ajuda subvencionarà els contractes laborals amb una durada mínima de 3 mesos, però és recomanable que siguin de 6 mesos i jornada completa. La quantitat serà de 2.500 € per contracte laboral amb una durada de 6 mesos i jornada completa. En altres durades de contractes i modalitats de jornada, es calcularà en proporció. Si la jornada és inferior al 100%, la subvenció serà proporcional a la jornada establerta.

Els contractes hauran d’incloure la clàusula següent: “El present contracte està finançat en tot/part amb càrrec a l’ajut atorgat en el marc del Programa complementari de foment de l’ocupació i de suport a la integració social, en el Pla “Xarxa de Governs Locals 2017-2019” de la Diputació de Barcelona, d’acord amb el corresponent règim de concertació”.

Incentivem les contractacions
Aquestes subvencions tenen com a objectiu ajudar les empreses que decideixin donar feina a persones aturades, subvencionant-los part del cost empresarial de contractar una persona.

Des del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d´Abrera pretenem així incentivar les contractacions. Les persones que es contractin a través d’aquest nou pla hauran d’estar en situació d’atur, inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), constant-hi com a demandants actives de feina, i donades d’alta a la Borsa de Treball de l’Ajuntament.

Si esteu interessats a beneficiar-vos d’aquestes subvencions podeu contactar directament amb nosaltres a través del correu electrònic: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.org,  o en el telèfon 93 770 01 02.