DIMARTS, 14/08/2018 | 21:21 h

Èxit del primer Taller de primers auxilis per a nadons!

28/9/2017

Des de la nova Regidoria d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera hem iniciat la primera de les activitats dedicades als infants i famílies. Una vintena de veïns i veïnes del nostre municipi van participar aquest dimecres, 27 de setembre, al Taller de primers auxilis per a nadons, que va tenir lloc al Centre Polivalent (plaça Rebato, 1).

Al taller es van explicar tècniques de desobstrucció de via aèria, reanimació cardiopulmonar bàsica i pautes davant accidents infantils freqüents com ennuegament, cremades, traumatismes de crani, convulsions, desmais, intoxicacions... També es van resoldre dubtes i inquietuds de les famílies en matèria de la salut dels nadons.

La valoració dels i les participants va ser molt positiva, de manera que esperem poder repetir el taller més endavant!

Us informem que la setmana vinent comencem amb més activitats gratuïtes de la Regidoria d’Infància, i encara queden places disponibles:

Ioga per a embarassades: del 3 d’octubre al 19 de desembre. Dimarts de 10:30 h a 12:00 h al Casal d’Avis.

Música en família: 3, 10, 17 i 24 d’octubre,i 7 de novembre. Dimarts de 17:3 0h a 19:00 h al Centre Polivalent.

MamiFit Post Part: del 5 d’octubre al 14 de desembre. Dijous de 10:30 h a 11:30 h a la Casa de Cultura.
MamiFit Embaràs: del 5 d’octubre al 14 de desembre. Dijous d’11:30h a 12:30h a la Casa de Cultura.

Podeu fer les vostres inscripcions als següents espais municipals:

Casal de Joves (Centre Polivalent, plaça Rebato, 1) : De dilluns a divendres de 16 h a 20 h

Casal d’Avis (Rambla del Torrentet, 8): Dimarts, dijous i divendres d’11 h a 13 h

Seu de Serveis Socials (c. Tarragona, 2): De dilluns a divendres de 9 h a 14 h

Més informació a la pàgina d’infància d’aquesta pàgina web.