DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:27 h

Donem la benvinguda a 150 alumnes de primer de la ESO que visiten el Casal de Joves d’Abrera

27/9/2017

Un total de 150 alumnes de primer de la ESO visiten les instal•lacions del Casal de Joves aquesta setmana (26, 27 i 28 de setembre) per a realitzar una dinàmica de Descoberta del Casal de Joves i un taller de Tècniques d’estudi.

El taller de Tècniques d’estudi s’anomena “No estudiïs més, estudia millor” i  té com a objectius plantejar les tècniques d’estudi a la ESO d’una manera alternativa a l’habitual i dotar als alumnes de recursos i idees per a estudiar millor en funció de la seva forma de ser i fer. Aquest taller es complementa amb una segona fase que es realitza a segon de la ESO i és impartit per la psicòloga Lidia Costa de l’empresa Tu pots.

Descoberta del Casal

Per altra banda els joves també han fet una Descoberta del Casal de joves on han conegut els serveis que els ofereix el Carnet del Casal de Joves, les sales que poden utilitzar totes les tardes de 16 a 20h, els tallers joves gratuïts als que es poden apuntar i la Tarda de Jocs que és l’espai de trobada i punt de referència pels joves del municipi.

Des de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera, que hem coordinat el projecte amb el suport de l’Institut Voltrera, fem una valoració molt positiva de les dues accions i esperem que tots els i les alumnes puguin treure profit de les eines d’estudi apreses per a millorar el seu rendiment acadèmic.