DIMARTS, 14/08/2018 | 08:51 h

• Setmana de la Gent Gran a Abrera

• Casal dels Avis
  • Setmana gent gran

Iniciem la Setmana de la Gent Gran d’Abrera!

25/9/2017

Des de la Regidoria de Gent Gran de l’Ajuntament d’Abrera, amb el suport de la Diputació de Barcelona, el Casal d’Avis, el Centre Excursionista d’Abrera i Protecció Civil de l’Ajuntament d’Abrera, organitzarem un any més la Setmana de la Gent Gran del 25 de setembre a l'1 d'octubre. Avui dilluns comencen les activitats.

La Setmana de la Gent Gran d’Abrera 2017 compta amb un seguit d’activitats, tallers i cursos programats del dilluns 25 de setembre al diumenge l'1 d'octubre. Prop de 200 veïns i veïnes del nostre municipi hi participen!

- El dilluns 25 de setembre a les onze farem un taller de veu a càrrec de la cantant i músico-terapeuta Tànit Navarro al matí i a la tarda es farà una xerrada sobre alimentació saludable a càrrec de la Diputació de Barcelona.

- El dimarts 26 de setembre  a les onze del matí tindrà lloc una sessió de meditació amb la naturòpata i quiromassatgista Pepi Navarro.

- El dimecres Dimecres 27 de setembre el terapeuta gestàltic José Serrano donarà en una xerrada les claus per millorar la motivació a la maduresa a les cinc de la tarda.

- El Dijous 28 de setembre oferirem una exhibició de Bollywood a les onze del matí a càrrc de Sweet India i a les cinc la piscòloga i terapeuta del centre de Teràpies May Èlia, oferirà la xerrada "Fem d'avis".

- El Divendres 29 de setembre a les sis es farà el taller "Despertant els sentits" a càrrec de la naturòpata i quiromassatgista Papi Navarro.

- El Dissabte 30 de setembre a les deu del matí, diverses terapeutes de la matèria oferiran una sessió de reiki.

- I diumenge 1 d'octubre, a les deu del matí es donarà el tret de sortida de la 19a Caminada de la Gent Gran d'Abrera. Enguany, comptem amb gairebé 600 inscrits!