DIMECRES, 19/09/2018 | 12:04 h

• Ple Municipal juliol 2017

Convocatòria del Ple Municipal per dijous, 5 d'octubre

27/9/2017

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera acollirà el dijous, 5 d'octubre de 2017, una sessió ordinària del Ple Municipal, a les 19:00 hores, en primera convocatòria, i a les 19:30 hores en segona convocatòria.

L'alcalde, Jesús Naharro, i l’Equip de Govern van considerar aconsellable suspendre el Ple ordinari previst pel dijous, 28 de setembre, i ajornar la sessió fins el dijous 5 d'octubre. Atès el complex i delicat context polític que es viu a Catalunya, amb motiu de la convocatòria, per part del Govern de la Generalitat, d’un referèndum d’autodeterminació per l' 1 d’octubre, amb la frontal oposició per part del govern de l’Estat espanyol, la qual cosa va provocat registres en institucions de la Generalitat i en entitats locals i detencions de càrrecs públics i tècnics per part de la Guàrdia Civil.

L'ajornament es va exposar i debatre amb els portaveus dels diferents grups municipals en una sessió extraordinària i urgent de la Junta de Portaveus, celebrada el dimecres, 27 de setembre.

L’ordre del dia del ple del proper 5 d'octubre de 2017 serà el següent:

I.- PART DISPOSITIVA

1r PUNT. Acta del Ple ordinari celebrat el 20.07.17

2n PUNT. Ratificació dissolució de la Fundació Privada per a la Integració laboral (FIL)

3r PUNT. Aprovació definitiva de l’Ordenança municipal de civisme i convivència ciutadana, i del Reglament de prestacions substitutòries i de mesures alternatives educatives a la sanció per l’ordenança de civisme i convivència ciutadana de la vila d’Abrera .

4t PUNT. Aprovació Compte general 2016

5è PUNT. Aprovació de les característiques del lloc de treball de tresoreria.

6è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) de rebuig als atacs violents i efectes de la turismefòbia

7è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) en defensa dels funcionaris i treballadors públics municipals

8è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) per a la creació del Consell Local de Seguretat Ciutadana i elaboració del Pla Local de Seguretat Ciutadana

9è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) per adaptar els parcs infantils per a infants amb diversitat funcional

10è PUNT. Moció del Grup Municipal Alternativa d’Abrera (Ad’A) relativa al transport públic i interurbà a Abrera

11è PUNT. Urgències

II.- CONTROL DE GOVERN

12è PUNT. Donar compte de la relació de Decrets de juliol i agost de 2017;i de la relació d’acords de Junta de Govern Local de juliol de 2017

13è PUNT. Donar compte al Ple de la informació pressupostària i moviments de la tresoreria del 2n trimestre de 2017 i dels informes Trimestrals Morositat 2n trimestre’17

14è PUNT. Precs i preguntes

15è PUNT. Prendre coneixement renúncia càrrec electe.