DIJOUS, 16/08/2018 | 09:42 h

• Setembre Musical. Möek

• Setembre Musical. Möek

Folk tradicional català en el primer concert del cicle Setembre Musical

20/9/2017

El primer concert del cicle Setembre Musical d'enguany ens ha portat el folk tradicional català del grup Möek. En un ambient íntim i distès, el grup ens va presentar el seu treball, el dissabte 16 de setembre, a l’Hort de la Parròquia. Un treball fruit de la diversitat i la riquesa d'universos musicals amb sonoritats d'arrels sòlides.

Möek és la formació barcelonina que signa Manolo López, contrabaixista i multiinstrumentista, que juntament amb la cantant i saxofonista Anna Belmonte, el guitarrista Jesús V. Luna i acompanyats d’una bateria, va oferir un recital de música tradicional del país.

Els espectadors, prop d'una quarantena, van poder gaudir de les següents cançons que el quartet va interpretar: “Cançó de pluja”, “Vull”, “La galana”, “Remei”, “Cançó de ximbomba”, “Mareta”, “Sol de mitjanit”, “El gat de Montserrat” (“La posta”), “Pell de mudança”, “Tres hermanikas”, “36”, “El romanç de la porquerola”, “El teu camí”, “Riu” i “Dona d'aire”.

Amb aquest concert vam inaugurar el cicle Setembre Musical, que es completarà amb dos concerts més, els dissabtes 23 i 30 de setembre, amb les actuacions del grup de música celta Sláinte i, per concloure, la formació de les Divinas, que ens presentaran el seu repertori de jazz i swing dels feliços anys 30 dels Estats Units.

Recordeu que el concert d’aquest dissabte se celebrarà a la Casa de la Cultura a les 21.00 hores. Us hi esperem!