DIMARTS, 16/04/2024 | 12:28 h

Signem un conveni de col•laboració per promocionar la música clàssica al nostre municipi

20/9/2017

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i la presidenta de la Fundació Persona, Societat i Cultura, Carme Valle, han signat aquest matí a l’Ajuntament un conveni de col•laboració per tal de promocionar la música clàssica al nostre municipi a través del Festival Musica’t.

L’acte de signatura ha comptat també amb l’assistència de la Regidora d’Acció Cultural i Patrimoni, Maria José Orobitg, el secretari de l’Ajuntament, Òscar Buxeres i l’impulsor de la iniciativa, Ricard Oliver.

Sis concerts
El Festival Musica’t presentarà un total de sis concerts gratuïts, que tindran lloc a diferents espais del nostre municipi entre els mesos d’octubre de 2017 i gener de 2018. El festival inclourà estils molt diversos amb música d’orquestra, grups de cambra, una gala lírica, una actuació de jazz, un concert familiar i una col·laboració de les entitats musicals locals com la Coral Contrapunt amb l’orquestra del Festival.

El concert inaugural tindrà lloc el diumenge 8 d’octubre a les sis de la tarda a l’auditori del Centre Polivalent a càrrec de l’Orquestra BCN Camerata.

En el marc de la Mostra d’Entitats d’Abrera, el diumenge 22 d’octubre, actuarà la formació +quartet a la plaça de Pau Casals a la una de la tarda.

En el cicle de Mística Música, el diumenge 29 d’octubre, a les nou del vespre, la soprano Anna Niebla i el baríton Pau Armengol, acompanyats al piano per Francesc Soler, actuaran a l’església de Sant Pere d’Abrera.

El dissabte 25 de novembre, a les 20 hores,  la formació Mar & Jaume Vilaseca actuaran al Mercat Municipal.

Per divendres 29 de desembre, a les sis de la tarda, s’ha programat un concert familiar al Pavelló d’Esports Municipal en el marc del Parc de Nadal a càrrec de Feeling Vivaldi (en aquest cas caldrà abonar l'entrada al Parc de Nadal).

I el concert de clausura tindrà lloc el diumenge 14 de gener, a les sis de la tarda, a l’auditori del Centre Polivalent amb l’Orquestra BCN Camerata, acompanyada en aquesta ocasió per la Coral Contrapunt d’Abrera.

Amb el Festival Musica’t pretenem que un bé cultural com la música en directe estigui a l’abast de tots els nostres veïns i veïnes. Des de la Regidoria d’Acció Cultural agraïm la col·laboració de la Fundació Persona, Societat i Cultura en l’objectiu d’apropar els concerts al major nombre de públic possible.