DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:39 h

Subvencionem els llibres de text i l’ordinador/tauleta digital pel curs 2017-2018

18/9/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera subvencionem els llibres de text/material autoeditat, l’ordinador/tauleta digital i els continguts educatius digitals, per tal d’ajudar les famílies en la formació dels nens i joves per aquest curs 2017/2018.

L’ajut s’adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en qualsevol dels cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO.

La subvenció per als llibres de text i el material autoeditat és del 50% del cost. A més, en el marc de l’aposta dels centres educatius per a l’ús de les tecnologies a l’aula, concedim un ajut econòmic de 75 € per a l’adquisició de l’ordinador o la tauleta digital, així com una subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals.

Igualment, per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial, l’ajut és del 50% del cost del material didàctic.

Per a aquelles famílies que comprin els llibres de text a través de les AMPA dels centres públics d’Abrera, la subvenció ja s’haurà aplicat directament en el moment de la seva adquisició. En canvi, aquelles persones que ho facin a través d’un comerç o per qualsevol altre mitjà, podeu sol•licitar l’ajut a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera fins el proper dimarts 31 d’octubre.

L’imprès de sol·licitud el trobareu al mateix Ajuntament o a la pàgina web municipal, a la pàgina Ajuts d’Educació.

La sol·licitud s’haurà de presentar, presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana o, per via electrònica (necessari disposar de DNIe o certificat electrònic reconegut), a través de la seu electrònica de la pàgina web municipal.