DIMECRES, 19/09/2018 | 12:56 h

• Tall temporal del trànsit al carrer Major
  • Obres a l'edifici de l'Ajuntament vell
  • Ajuntament vell, carrer Major número 3

Tallem temporalment el trànsit de vehicles al tram inicial del carrer Major per obres

13/9/2017

En el tram inicial del Carrer Major, entre l’avinguda de Lluís Companys i el carrer de l’Era (antic Corraló), s'ha tancat el trànsit de vehicles per la fase inicial de les obres de rehabilitació de l’edifici de l’Ajuntament Vell (carrer Major, 3).

Des de la Regidoria d’Obres i Serveis de l’Ajuntament d’Abrera informem que els vehicles podran sortir pel Carrer de l’Era (antic Corraló), que canviarà temporalment el seu sentit de circulació, i finalment pel Carrer de la Florida.

Sí que es permetrà el pas de vianants en aquest tram de carrer.

Trasllat provisional

Amb la reconstrucció de l'edifici del carrer Major, les Regidories de Serveis Socials i Dones i Igualtat d'Abrera tindran dependències noves. Us recordem que mentre durin les obres les podreu trobar al nou edifici municipal del carrer Tarragona, 2 (xamfrà Av. Sant Hilari) en l'horari habitual: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i dimarts i dimecres de 15.30 a 19.00 hores, i al telèfon: 937 70 29 11.

Disculpeu les molèsties. Millorem Abrera per a tu!