DILLUNS, 12/11/2018 | 18:56 h

Centenars de veïns, a la 7a Fira d´Oportunitats d´Abrera Comerç

4/3/2012

Coincidint amb el final de les rebaixes els comerciants abrerencs han sortit aquest diumenge al carrer amb les seves darreres ofertes a la setena Fira d´Oportunitats que organitza l´Associació d´Empresaris i Comerciants Abrera Comerç a la plaça Pau Casals.

Enguany hi han participat una quarantena d´establiments amb l´objectiu de vendre l´estock que queda de la temporada d´hivern, així com donar a conèixer l´oferta comercial d´Abrera, des de roba, sabates i complements de final de temporada, a llibres, alimentació o tractaments de bellesa.

Centenars de veïns han passat durant tot diumenge per aquesta fira per mirar i comprar productes, prendre xocolata, perquè els més menuts pugessin als inflables, dinar paella o simplement fer un tomb.

Diumenge, 4 de març de 2012