DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:33 h

L’Hort de la Parròquia i la Casa de Cultura acolliran una nova edició del Setembre Musical

12/9/2017

Del 16 al 30 de setembre de 2017, L’Hort de la Parròquia i la Casa de Cultura seran els escenaris del cicle de concerts Setembre Musical. Des de la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquest cicle, programat pels dissabtes 16, 23 i 30 de setembre a les 21 hores.

MÖEK

16 de setembre. Dissabte. 21h. L’Hort de la Parròquia

Möek és la formació barcelonina que signa Manolo López, contrabaixista i multiinstrumentista d’una dilatada trajectòria que ara descobrim com a compositor amb un primer treball en solitari sorprenent que du per nom Històries Mínimes.

SLÀINTE

23 de setembre. Dissabte. 21h. Casa de Cultura

Slàinte pren el seu nom del famós brindis gaèlic i significa “salut”, tant en irlandès com en escocès. Neix al 1993, i des de llavors ha rodat per nombrosos escenaris tant catalans com d’arreu. És sens cap mena de dubte, el grup més veterà dinsvl’anomenada música celta a Catalunya. Avui el seu repertori ha evolucionat, però sense perdre l’encís del so acústic i atlàntic que tant els caracteritza.

Aquest concert finalment es realitzarà a la Casa de Cultura i no a L’Hort de la Parròquia com es va anunciar al fulletó. Disculpeu les molèsties pel canvi d’ubicació.

DIVINAS

30 de setembre. Dissabte. 21h. L’Hort de la Parròquia

Escoltarem a Divinas cantant a trio a través de les moltes cançons harmonitzades a tres veus, a l’estil dels trios vocals femenins que van proliferar amb el naixement del swing. Els arranjaments, tant instrumentals com vocals, reforcen l’estètica musical de l’època. La banda és una formació de saxo i piano. S’ha escollit el saxo com a instrument solista per donar una sonoritat més moderna, adequada als anys 50.

Venda d’entrades i abonaments

La venda d’entrades i abonaments pel cicle de concerts es podran adquirir a L’Hort de la Parròquia o la Casa de Cultura el mateix dia de les actuacions a partir de les 20.30 h. Poden acollir-se als preus reduïts els majors de 60 anys, menors d’11 a 18 anys, ciutadans en situació d’atur, veïns i veïnes amb disminució o amb carnet de la Biblioteca.

Entrada General 4,30 €
Entrada Reduïda 2,55 €
Abonament General 10,30 €
Abonament Reduït 6,15 €
Menors de 0 a 10 anys: Entrada Lliure

En cas de pluja, els concerts dels dissabtes 16 i 30 de setembre tindran lloc a la Casa de Cultura d’Abrera.