DIVENDRES, 19/04/2024 | 17:51 h

L’abrerenca Susana María Siles, campiona del món de pesca amb la selecció espanyola al XXIV Campionat del Món Aigua - Dolça Dames

5/9/2017

La veïna d’Abrera Susana María Siles Álvarez ha quedat campiona del món de pesca amb la selecció espanyola al XXIV Campionat del Món Aigua Dolça - Dames, que va tenir lloc a Szolnok (Hongria), del 21 al 27 d’agost.

Susana María Siles Álvarez, de 29 anys, pertany a l’Associació de Pescadors d’Abrera i fa més de vint anys que practica la pesca esportiva en aigua dolça. També és sòcia del Club de Pesca Deportivo Piedra Blanca de Marchena, Sevilla, localitat on va néixer.

Palmarés amb l'Associació de Pescadors

L’any passat, Susana María Siles Álvarez va quedar subcampiona del món en la categoria d’equips i quarta en la categoria individual al Campionat del Món de Pesca Esportiva d’Aigua - Dolça Dames.

En la categoria de Dames, l’any 2014 Susana María Siles va quedar segona en el Campionat de Catalunya, subcampiona individual i per equips al Campionat d’Espanya, i cinquena classificada per equips en el Campionat del Món de Dames en Portugal.

L’any 2015 va quedar tercera classificada al Campionat de Catalunya, cinquena en la categoria individual i tercera classificada per equips al Campionat d’Espanya. El 2016 també va ser subcampiona d’Espanya en les categories individual i per equips.

Des de l’Ajuntament d’Abrera la felicitem per aquests èxits esportius!