DIMARTS, 14/08/2018 | 16:03 h

• Pavelló Esportiu Municipal

• Sala FITNESS del Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • Sala del Centre Aquàtic Municipal (CAM)

Millorem pels nostres veïns i veïnes diferents equipaments esportius del nostre municipi

6/9/2017

Des del Departament d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera hem dut a terme durant el mes d’agost diverses actuacions a diferents instal•lacions esportives municipals per millorar el servei que oferim als nostres veïns i veïnes.

D’una banda, des de l’1 de setembre de 2017, els usuaris del Centre Aquàtic Municipal (CAM), poden gaudir de nova maquinària a la sala de fitness que s’ha renovat i ampliat completament, amb equipament d’última generació. La sala, que té un total de 345 metres quadrats, ha estat dotada de màquines cardiovasculars passant de 5 a 8 cintes de córrer, i de 4 a 6 el·líptiques, també s’ha ampliat la maquinària de pes lliure, i s’han implementat màquines funcionals que milloren considerablement la qualitat del servei que s’ofereix, tant a nivell tecnològic com de seguretat.

També al CAM, s’han realitzat tasques de millora de paviment a les dues sales com ara el poliment i envernissament del parquet.

D’altra banda, al Pavelló d’Esports Municipal s’ha renovat el terra, instal·lant-ne un de nou de catxú vulcanitzat a sobre del que ja hi havia, també s’ha canviat el sòcol i s’han pintat de nou les línies dels diferents terreny de joc.

També al Pavelló d’Esports Municipal s’han substituït les lluminàries clàssiques per noves amb tecnologia LED. En total, s’han instal·lat 37 llums, que consumeixen menys energia.

Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm als monitors, al personal del Departament d’Esports i als usuaris i usuàries de les instal·lacions l’aportació d’idees per la renovació de la maquinària. Vine a provar-la! T’hi esperem!