DILLUNS, 24/09/2018 | 23:18 h

• 3a Festa Fi d'Estiu

Tercera Festa Fi d’Estiu d’Abrera!

30/8/2017

Des de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera i amb la col•laboració de l’equip de Bigfriday hem preparat la tercera Festa Fi d’Estiu d’Abrera. En aquesta ocasió tindrà lloc el proper dissabte 9 de setembre!

La tercera Festa Fi d'Estiu tindrà lloc a la plaça de Pau Casals el proper dissabte 9 de setembre de dos quarts de sis de la tarda a dos quarts de dues de la matinada, on es tornarà a fer el festival holi acompanyat del ja més que conegut #BigFestival.

A més hi ha programades diferents sorpreses per als assistents. No us ho podeu perdre!

Als plafons informatius que hi ha a diferents punts del municipi, s'anuncia que la festa es celebra el dissabte 2 de setembre. Ho estem corregint. Disculpeu les molèsties.