DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:52 h

• nova temporada Ràdio Abrera 2017

Més informació i la millor música a la nova temporada de Ràdio Abrera que arrenca aquesta setmana

30/8/2017

Ràdio Abrera ha engegat aquest dilluns 28 d’agost la nova temporada 2017-2018 en els nous estudis del carrer Casamada 14. Una nova temporada a la que es continua apostant per la informació de proximitat acompanyada de la millor fórmula musical.

Tota la programació es pot seguir en directe a través del 107.9 de la FM, a www.radioabrera.cat i a través de l’aplicació per a mòbils i tauletes de Ràdio Abrera i també es poden sentir i descarregar tots els programes emesos a la secció “A la carta” de la web i la app.

La informació, peça clau

En aquesta línia, s’incrementen els espais dels Serveis Informatius de Ràdio Abrera, que a més han estrenat noves sintonies. De dilluns a divendres, l’Óscar Navarro i l’Anabel Gómez portaran tota l’actualitat local i del Baix Llobregat Nord a través dels butlletins “Abrera Informació” cada hora, des de les vuit del matí i fins a les vuit del vespre tot just després dels butlletins de Catalunya Informació que oferim gràcies a la col·laboració amb la Xarxa Audiovisual Local fins les deu de la nit i a les dues, “L’Entrevista del Dia”, per tractar els temes més destacats a fons, i amb espais mensuals dedicats al Servei Municipal de Mediació, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, la Biblioteca Josep Roca i Bros, el Cabalbaix amb els “Contes pel bon rotllo” o el Servei d’Emprenedoria de l’Ajuntament d’Abrera entre d’altres.

Els caps de setmana i festius tindrem més informació tant local com general. Si abans cada dues hores intercalàvem els butlletins de Catalunya Informació amb “L’Agenda”, ara tots dos espais s’emetran cada hora, des de les vuit del matí fins les deu de la nit en el cas de la informació, i fins les vuit del vespre en el cas de “L’Agenda”. I a les dues del migdia podreu seguir un programa especial dels Serveis Informatius de Ràdio Abrera amb el “Resum de la Setmana”, amb les notícies més destacades succeïdes de dilluns a divendres en forma de titulars.

La programació informativa es completa amb la retransmissió en directe dels plens municipals de l’Ajuntament d’Abrera, l’emissió de l’informatiu comarcal “A 5 Bandes” els divendres a dos quarts de nou del vespre, i l’emissió de programes especials com ara el seguiment de jornades electorals o l’espai “El Meu Ajuntament”.

Qualitat i varietat als programes de Ràdio Abrera

El 28 d’agost hem iniciat temporada dels principals programes de la graella de Ràdio Abrera, que s’emeten de dilluns a divendres.

De vuit a una a “Fórmula Matí”, Jordi Quintana condueix cinc hores de programa en directe amb una gran selecció musical en castellà i català, seguiment puntual de l’actualitat i sortejos.

D’una a quatre de la tarda es pot viure un migdia diferent amb Alba Vizcaíno i “La Música i Tu”, que combina els èxits d’ara i de sempre, amb espais d’oci i cultura, i la interacció amb els oients que poden fer les seves dedicatòries i peticions musicals.

De quatre a set de la tarda un històric, “El Top” amb Jordi Bosquet, amb el repàs dels èxits que més sonen en el panorama del pop i el dance, nacional i internacional.

a partir del 18 de setembre la graella de la nova temporada de Ràdio Abrera s’ampliarà a partir de les set de la tarda i també les nits del caps de setmana amb els programes dels col·laboradors de l’emissora.