DIMARTS, 14/08/2018 | 16:02 h

• avís calor

Protecció Civil informa d'un avís de situació per calor avui dimarts

29/8/2017

Protecció Civil ens comunica que en base a les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya i per les afectacions que es preveu que se'n poden derivar, durant el dia d'avui dimarts 29 d'agost s'ha emés un avís de risc per calor que afecta els municipis del Baix Llobregat Nord.

Es preveuen temperatures màximes extremes aquesta tarda i durant la nit a les comarques de Girona i al litoral i prelitoral de les demarcacions de Girona, Barcelona i Tarragona.

Des de l'Ajuntament recomanem a la ciutadania anar amb molt de compte i evitar qualsevol situació de risc. Podeu consultar els consell de com actuar en cas d'onada de calor a l'enllaç de la part inferior d'aquesta pàgina.