DIMECRES, 21/11/2018 | 02:48 h

• Tall d'aigua

Tall del subministrament d'aigua a diversos carrers del casc antic d'Abrera

28/8/2017

Des del Servei Municipal d’Aigües d’Abrera comuniquem que, amb motiu dels treballs de reparació d'una fuita, aquest matí es tallarà el subministrament d'aigua als carrers Major, Nou, Font, Sant Pere, Mig i Migdia d'Abrera. Els nostres serveis tècnics estan treballant per reprendre el servei al més aviat possible.

A causa d'uns treballs de reparació en la xarxa d'aigua  amb motiu d'una fuita, als carrers Major, Nou, Font, Sant Pere, Mig i  Migdia d'Abrera, els operaris del Servei Municipal d'Aigües tallaran el subministrament a la zona entre les 11:30 i les 13:30 hores aproximadament.

Des de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant per reprendre el servei el més aviat possible i preguem que disculpeu les molèsties.