DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:55 h

• Tall d'aigua

Tall del subministrament d'aigua als carrers Josep Pla i Federico García Lorca d'Abrera

24/8/2017

Des del Servei Municipal d’Aigües d’Abrera comuniquem que hi ha un tall del subministrament d'aigua als carrers Josep Pla i Federico García Lorca d'Abrera. Els nostres serveis tècnics estan treballant per reprendre el servei al més aviat possible.

A causa d'uns treballs de reparació en la xarxa d'aigua als carrers Josep Pla i Federico García Lorca, els operaris del Servei Municipal d'Aigües tallaran de manera intermitent el subministrament a la zona a partir de les nou del matí.

Els números afectats per aquests talls són el 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32 i 34 del Carrer Josep Pla i el número 3 del Carrer Federico García Lorca.

Des de l'Ajuntament d'Abrera s'està treballant per reprendre el servei el més aviat possible i preguem que disculpeu les molèsties.