DIMECRES, 19/09/2018 | 05:29 h

• Img 4535
  • Img 4534
  • Fotos obres agost

Millorem la mobilitat i la seguretat per a vehicles i vianants a diversos punts del nostre municipi

23/8/2017

Durant les properes setmanes, des de l’Ajuntament d’Abrera durem a terme una sèrie de millores a la via pública que s’iniciaran dilluns 28 d’agost.

Construcció d’illetes
Una de les millores consistirà en l’adequació de l’entrada al carrer Manresa, al seu creuament amb la Rambla Torrentet. En aquest punt, es construiran tres illetes amb l’objectiu de limitar l’entrada a vehicles de gran tonatge en aquest tram del carrer. Mentre durin les obres no es tallarà el pas de vehicles a les vies afectades però demanem als usuaris que extremin la seva precaució, ja que hi haurà operaris i maquinària treballant a la zona.

Creació de passos de vianants
D’altra banda, es crearan quatre passos de vianants nous, habilitant la vorera per al pas de persones amb mobilitat reduïda, que s’ubicaran als següents punts:
- Passeig de l’Església
- Carrer Josep Tarradellas
- Carrer Casamada
- Plaça de la Constitució

Mobilitat millor i més segura
Amb aquestes actuacions, millorarem punts del nostre municipi amb l’objectiu d’assolir una major mobilitat per als desplaçaments, tant per als vehicles pel que fa a la circulació, com pels vianants que transiten per la via pública, així com la seva seguretat.