DIVENDRES, 21/09/2018 | 04:07 h

• Sardanes. Festa La Font. Joaquin Yanez

El barri de la Font d’Abrera celebra la seva Festa Gran!

22/8/2017

Aquest cap de setmana el barri abrerenc de la Font gaudirà de diferents activitats programades en el marc de la seva Festa Major.

Les celebracions començaran dissabte 26 a les deu del matí amb una botifarrada per a veïns i veïnes i a la tarda es farà una gimcana infantil i guerra de globus d’aigua, una xocolatada amb xurros i cantada d’havaneres. Ja a la nit es farà a les deu un sopar de germanor al carrer i ball de revetlla amb Pere Ribes.

La festa continuarà diumenge 27 d’agost amb una demostració de puntaires a les sis de la tarda, un concurs de coques i la ballada de sardanes amb la Cobla Vila d’Olesa. Ja per tancar la festa a les nou de la nit es farà la traca de fi de festa. Us convidem a gaudir de la Festa Major del Carrer de la Font!