DIMECRES, 26/09/2018 | 01:21 h

• Cartell Setmana contra l'Alzheimer d'Abrera 2017

L’Ajuntament d’Abrera commemorarà el Dia Mundial de l'Alzheimer amb una xerrada i un conta contes infantil

30/8/2017

Des de la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat de l’Ajuntament d’Abrera, en col·laboració amb l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer (AFA) del Baix Llobregat, durant el mes de setembre s'han programat una xerrada i un conta-contes infantil per commemorar el Dia Mundial de l'Alzheimer, que tindrà lloc el 21 de setembre.

Sota el lemes "L'alzheimer esborra records, però no esborra les persones" i "Cuidem de les persones amb alzheimer" s'han programat les següents activitats:

- Dimecres 21 de setembre, a les 18:30h, s'oferirà la xerrada “L’Alzheimer i els aspectes legals que ens cal conèixer”, a càrrec de Judith Serra, advocada de l’AFA Baix Llobregat.

- Dijous 22 de setembre, a les 18:30h, a la Biblioteca Josep Roca i Bros tindrà lloc un conta-contes infantil a càrrec de la companyia RisiAnimaciones que portarà per títol "El peix koi: entenem l'Alzheimer".

L'AFA del Baix Llobregat

L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer del Baix Llobregat és una entitat sense ànim de lucre que té l'objectiu de donar suport i millorar la qualitat de vida de tots els afectats per la malaltia de l'Alzheimer. El seu àmbit d'actuació és comarcal i diposa de diversos serveis i recursos adreçats a les diferents poblacions de la zona.

Per a més informació es pot visitar la seva pàgina web www.afabaix.org.