DIMARTS, 14/08/2018 | 08:48 h

• Taller de manualitats

Vius a Les Carpes? Apunta’t a les activitats organitzades per l’Associació de Veïns!

25/7/2017

Des de l’Associació de Veïns de Les Carpes de Vilalba estan treballant en l’organització de diferents activitats pel proper curs 2017-2018. L’entitat ha realitzat una enquesta perquè els veïns i veïnes del barri manifestin les seves preferències.

Les activitats tindrien lloc al Casal Social de Les Carpes i es realitzaran si es formen grups amb un mínim de deu persones. Són aquestes:

Zumba

Pilates

Sevillanes

Salsa

Classes de Repàs

Taller de manualitats

Gimnàstica de manteniment

Ioga

Les classes començaran el proper 1 de setembre. Per més informació, podeu enviar un correu electrònic a l’adreça infolescarpes@gmail.com