DILLUNS, 24/09/2018 | 23:16 h

• #Big Esplash. Festa jove aquàtica d’estiu

• #Big Esplash. Festa jove aquàtica d’estiu

Diversió amb la gran gimcana #Big Splash amb #Big Friday!

25/7/2017

El Parc de Can Morral va acollir el dissabte, 22 de juliol, un divertida festa a càrrec dels joves de #Big Friday. Més de 200 persones es van inscriure a la gimcana, que comptava amb un super tobogan urbà de dos carril a l’estil del famós programa de televisió “Humor Amarillo”, inflables per fer el cim i un gran “prix”.

Quina millor manera de fer passar la calor d’estiu que amb una festa plena d’aigua, música i atraccions? Des de la Regidoria de Joventut vam organitzar la #Big Splash, amb la col·laboració de Ràdio Abrera.

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Joventut, Montse Navarro, van assistir al divertit esdeveniment, que va acabar amb una refrescant festa d’escuma! Gràcies a tots i totes per participar-hi!