DIMECRES, 26/09/2018 | 00:52 h

• Concurs Fes Clic a la Festa Major 2017. Tercer premi

Sílvia López Doña, guanyadora del Concurs Fes Clic a la Festa Major 2017

24/7/2017

Sílvia López Doña ha guanyat el concurs Fes Clic a la Festa Major 2017, que organitza l’associació fotogràfica ClickAbrera amb la nostra col•laboració des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera. López ha estat guardonada amb el primer premi, de 180 €, amb la fotografia titulada “Els Bastoners”.

El segon premi s’ha atorgat a Luís Frontado amb la imatge “Emoció a la barca” amb una dotació de 120 €, i el tercer, de 70 €, per a Barbara Di Candia, amb la fotografia “Havaneres a la fresca”.

L’objectiu del concurs és retratar l’ambient festiu i les principals activitats que es realitzen a la vila durant la nostra Festa Major, com els correfocs, la cercavila, les havaneres o els focs artificials.