DIMECRES, 26/09/2018 | 00:52 h

• Sortida a Hostalets de Balenyà

Promovem l'envelliment actiu amb una sortida - intercanvi amb Hostalets de Balenyà

13/7/2017

L'alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Gent Gran, Francisco Sánchez, van acompanyar el grup de gent gran d'Abrera que va visitar el municipi d'Hostalets de Balenyà el dimecres, 12 de juliol. Des de la Regidoria de Gent Gran de l'Ajuntament d'Abrera hem organitzat aquesta activitat amb l'objectiu de promoure l'envelliment actiu.

La finalitat de l'intercanvi és crear relacions i xarxes entre les persones grans de diferents pobles de la demarcació de Barcelona. De la mateixa manera es dóna l’oportunitat de reconèixer i potenciar el valor del propi municipi, i també el de municipis propers.

47 persones formàvem el grup d'Abrera, mentre que el de Balenyà comptava amb una vuitantenta de veïns i veïnes d'aquest municipi. L'alcaldessa del municipi, Anna Magem, i la Regidora de Gent Gran, Rosa Sala, també ens van acompanyar.

Durant el matí vam visitar el poble i el Santuari de l'ajuda, i després de dinar vam veure l'obra de teatre Euroficció, amb cançons del festival d'Eurovisió.

L'intercanvi continuarà el 19 d'octubre, quan el grup d'Hostalets de Balenyà visitarà Abrera.