DIUMENGE, 24/09/2017 | 05:16 h

• Bibliopiscina 2017

Lectures refrescants a la Bibliopiscina de la Piscina Municipal d’Estiu d’Abrera!

13/7/2017

Durant els mesos de juliol i agost la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera organitza la seva dinovena bibliopiscina. Es tracta d’un servei de préstec de premsa, revistes,contes infantils i llibres per a adults, dins el recinte de la Piscina Municipal d’Estiu (passeig de l´Església, 18).

L’horari de la Bibliopiscina és d’11 a 13 h i de 17 a 19 h, de dilluns a divendres, fins al 31 d’agost. Els requisits per poder gaudir del servei són lliurar el carnet de la piscina, el DNI, carnet de la biblioteca o de conduir. Els documents es poden llegir dintre del recinte de la piscina.

Aquest servei es programa amb la voluntat de donar una visió de la lectura més relacionada amb el període d’estiu: per això les propostes són lectures molt amenes i fresques.

Com a novetat d’enguany, el servei de bibliopiscina compta una caseta de fusta per poder guardar els documents i que permet localitzar el servei fàcilment. També hi ha un fotoreclam (photocall) amb un concurs de fotografies per inaugurar el compte de la xarxa social Instagram de la biblioteca.

Per a més informació, podeu adreçar-vos a la piscina, a la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera (Federico García Lorca, 17) a la pàgina web www.biblioabrera.cat i a les xarxes socials.