DIMECRES, 19/09/2018 | 11:19 h

• La Vinya Gimnàstic Club participa en el Campionat Nacional de Gimnàstica Artística
  • Lucia Zafra: Campiona d'Espanya en la categoria Promogym 2
  • Campionat Nacional de Gimnàstica Artística

• Campionat Nacional de Gimnàstica Artística

12/7/2017

27 gimnastes de La Vinya Gimnàstic Club d’Abrera es troben aquesta setmana a Valladolid participant en diferents categories del Campionat Nacional de Gimnàstica Artística. Des de l’Ajuntament d’Abrera els hi desitgem molta sort!

Els resultats més destacats de les categories de Promogym han estat aquests:

Promogym 2 (10 anys i més)

Lucia Zafra: Campiona d'Espanya en la general amb una puntuació de 43.400 punts i subcampiona en paral·leles

Nerea Mora: 3a classificada en la general

Promogym 1 (8 i 9 anys)

Irene Abella: 7a classificada en la general

Anna Muñoz: 9a classificada en la general

Promgym 3 (6 i 7 anys)

Mireia Drets: 7a classificada en la general

Andrea Martínez: 11a classificada en la general

Aquest dimecres les gimnastes del club abrerenc fan entrenaments oficials. Demà continuarà la competició, que té lloc al Pavelló Poliesportiu Pisuerga de Valladolid, i que finalitzarà el proper diumenge, 16 de juliol. Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem les gimnastes del club esportiu del nostre municipi!