DILLUNS, 12/11/2018 | 18:54 h

• Casal d'Estiu

Més de 600 infants gaudeixen del Casal d’Estiu i l’Escola Esportiva d’Estiu

12/7/2017

Un total de 667 nens i nenes, d’entre tres i quinze anys, estan gaudint durant aquest mes de juliol de les activitats del Casal d’Estiu i l’Escola Esportiva d’Estiu, que organitzem des de les Regidories de Serveis Socials i Esports de l’Ajuntament d’Abrera.

Concretament, el Casal d’Estiu compta amb 269 infants inscrits, mentre que 398 ho estan a l’Escola Esportives. Aquestes xifres suposen un increment del 10% de participació respecte l’estiu passat, en que es van matricular a les activitats d’estiu 594 infants.

Tècnics de la Generalitat han valorat amb la màxima puntuació el Casal d’Estiu, que es realitza a les instal·lacions de l’Escola Josefina Ibáñez del nostre municipi.

Fins el 28 de juliol, els nens i nenes del Casal d’Estiu i l’Escola Esportiva gaudiran d’activitats a l’aire lliure tant lúdiques com esportives, i realitzaran diverses sortides.