DIMARTS, 14/08/2018 | 19:28 h

Jocs tradicionals al carrer en la festa de fi de curs del Centre Obert

5/7/2017

El Centre Obert "La Galàxia" va sortir al carrer el dimecres 21 de juny a la tarda per celebrar el final de curs amb una proposta de jocs tradicionals i de format gegant per a infants i famílies. L’acte va tenir lloc a la plaça de Pau Casals i va tenir molt bona acollida.

També es va realitzar un taller de xapes, dirigit per les educadores del Centre Obert, on cada infant podia fer el seu propi disseny per lluir a la samarreta o la motxilla de l'escola. A més, es van repartir gelats i un petit obsequi pels infants del Centre Obert.

La tarda va ser molt calorosa, i la pluja va fer-se present per uns instants, i cap al final de la tarda es quan la participació va ser més alta.

Missió social i educativa
El Centre Obert, ubicat al Centre Polivalent, al barri del Rebato, té una missió social i educativa molt important al municipi, i amb aquest tipus d'activitats obertes a tota la població, pretén visibilitzar la seva tasca educativa i comunitària. Enguany, hem tancat el curs amb molta satisfacció. Esperem tornar al setembre amb la mateixa il·lusió de sempre. Bon estiu!