DIVENDRES, 19/04/2024 | 02:26 h

Forma’t per trobar feina amb els cursos del Departament de Promoció Econòmica!

11/7/2017

Des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera organitzem per aquest mes de juliol dues accions formatives. A més, tenim obertes les inscripció per a diverses iniciatives.

Durant aquest mes de juliol estem fent un curs de tècniques exitoses per vendre productes i serveis amb l’objectiu de contribuïr a la millora professional de les empreses, emprenedors, comerços i serveis de proximitat. L’objectiu és dotar als alumnes d’eines, coneixements i habilitats per tal que aprenguin a comercialitzar amb èxit una idea, producte o servei.

Conducció de carretons
El dimecres, dijous i divendres 19, 20 i 21 de juliol durem a terme en diferents horaris diversos curs de conducció de carretons frontal, retràctil i transpalet elèctric, adreçat a persones aturades, inscrites al Servei Local d’Ocupació.

Manipulació d'aliments
A més a més, des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera també tenim ofertes les inscripcions per a participar en un nou curs de manipulació d’aliments adreçat a persones aturades, comerços o empreses d’alimentació, bars i restaurants locals. El curs tindrà una durada total de 4 hores i es farà al novembre.

Informació i inscripcions
Per a més informació i inscripcions, les persones interessades podeu adreçar-vos a la primera planta del Mercat Municipal d'Abrera (Rambla del Torrentet, 16), o trucar al número de telèfon 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat.