DIJOUS, 18/04/2024 | 02:43 h

Sons d'Argentina al darrer concert del Festival Musical Sona Abrera

28/6/2017

L'últim concert de Sona Abrera ens va portar sons d'Argentina a càrrec de Sandra Rehder. Amb aquest concert es tanca el Festival de Sona Abrera 2017. Ens veurem el juny del 2018 amb la que serà ja la tercera edició!

La formació, composta per Gustavo Battaglia a la guitarra, i alhora encarregat de la direcció musical, Carlos Morera al bandoneó i Emiliano Roca al contrabaix, va oferir un recital de música tradicional i d'autoria pròpia davant d'unes 90 persones.

La tanguista, poetessa i productora argentina, nascuda a Sant Rafael, Mendoza, va mostrar passió i bravura en la presentació del seu nou treball Canción Maleva.

Aquest concert va ser el darrer del Festival Musical Sona Abrera. Fins al pròxim any!