DIMECRES, 14/11/2018 | 13:20 h

Aquest juliol apostem per l'esport!

5/7/2017

T'agrada el zumba, el fitness i l'aeròbic? Des de la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera et convidem a participar a les divertides classes que tenen lloc a l'aire lliure: a la plaça de Rafael Casanova i a la pista del pati de l'Escola Ernest Lluch en horari de matí i tarda. Activitats gratuïtes!

L'Associació Vive y Baila i l'Escola de Danza Juan Antonio García col·laboren en aquesta iniciativa, amb la qual volem promoure l'esport entre els veïns i veïnes del nostre municipi per a totes les edats.

La plaça de Rafael Casanova acull les classes de zumba i fitness als matins, de dilluns a divendres, de 9:30 h a les 11 hores.

Les clases d'aeròbic s'imparteixen al pati de l'Escola Ernest Lluch les tardes de dilluns a divendres, de les 20:00 h a les 21:30 hores.

Per participar-hi només cal dur roba i calçat còmode i moltes ganes de passar-ho bé, us hi esperem!