DIMECRES, 21/11/2018 | 02:48 h

• Festa Major d'Abrera a ETV

La Festa Major d'Abrera a ETV, la televisió del Llobregat

4/7/2017

Aquest dimarts, a les 21.30 hores, el canal de televisió d'àmbit comarcal ETV, la televisió del Llobregat, ha emès un programa especial de dues hores de durada sobre la nostra Festa Major. El programa també es podrà veure aquest dimecres, a les 16 hores, i el proper dissabte a les 9 hores.

Un equip de professionals del canal ETV amb una unitat mòbil va enregistrar el programa el diumenge passat, 2 de juliol, a la tarda a l'escenari de la plaça de Pau Casals.

Una reportera del canal de televisió comarcal va visitar diversos actes de la nostra Festa Major i va entrevistar els seus protagonistes. També va recollir l'opinió de diversos veïns i veïnes del municipi, que van valorar les festes.

L'alcalde, Jesús Naharro, el regidor de Cultura, Francisco Sánchez i la regidora de Comunicació, Montse Navarro, van ser entrevistats, així com representants d'entitats que han participat en la nostra Festa Major com Protecció Civil, l'Escola Municipal de Música i la Societat Esportiva de Pescadors d'Abrera.

Pel "plató" de televisió creat per l'ocasió a l'escenari de la plaça de Pau Casals van passar entitats com les zumberes de Vive y Baila i l'Escola de Dansa Juan Antonio Garcia, que van ballar i van ser entrevistats.

Podeu sintonitzar el canal de televisió ETV pel 36 de la TDT i en directe per internet a www.etv.cat.