DIMECRES, 19/09/2018 | 20:52 h

• Programa d'acollida de nens refugiats saharauís

Programa d’acollida de nens refugiats saharauís

28/6/2017

Des de la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera donem a conèixer el projecte Vacances en Pau 2017, que té com objectiu l’acolliment temporal, durant els mesos de juliol i agost, d’infants saharauís dels campaments de refugiats de Tindouf, a Algèria.

“Acull un somriure” és el lema de la iniciativa, organitzada per la Delegació del Front Polisari i les entitats solidaries amb el Poble Saharauí a Catalunya.

Aquest projecte cerca 500 famílies catalanes que puguin acollir infants d’entre 9 i 13 anys, per tal que passin l’estiu en unes condicions diferents a les que viuen en els campaments de refugiats.

Per a més informació podeu trucar al telèfon 616 66 49 87 (Jacinta) o enviar un correu electrònic a l’adreça info@catalunyasahara.cat.