DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:22 h

Un incendi crema 11 hectàrees i afecta els termes municipals d'Abrera, Esparreguera i Hostalets

23/6/2017

80 dotacions de bombers, sis d’elles aèrees, van treballar divendres a la tarda en un incendi que es va originar passades les cinc de la tarda en una riera entre els límits dels termes municipals d’Esparreguera i Hostalets de Pierola, a la finca Pontimar. El vent va provocar que el foc afectés el nostre terme municipal, en la zona de Sant Ermengol.

Al vespre el foc va quedar estabilitzat fins que es va extingir totalment. En cap moment no hi va haver perill pels veïns i veïnes. Segons la Regidoria de Seguretat i Protecció Civil, es van cremar un total d'onze hectàrees de terreny.

La policía local d'Abrera i voluntaris de Protecció Civil van col•laborar en les tasques per control•lar l'incendi. Des de l'Ajuntament d'Abrera vam dotar de provisions als bombers.

L'alcalde, Jesús Naharro, va estar a la zona de l'incendi seguint les tasques d'extinció i va activar divendres a la tarda el pla d'emergència, que va desactivar al vespre.