DIMECRES, 19/09/2018 | 12:56 h

• Maqueta de l'Escola Josefina Ibáñez

L’Escola Josefina Ibáñez exposa una maqueta de l’edifici feta per un alumne de l’Institut Voltrera

23/6/2017

El jove Iván Moreno Moyano, que recentment ha acabat segon de Batxillerat a l’Institut Voltrera del nostre municipi, ha fet una maqueta de l’edifici de l’Escola Josefina Ibáñez com a treball de recerca. La maqueta s’ha exposat a les dues inauguracions del centre, a la inauguració del 2 de març i a la festa amb la comunitat educativa i veïns i veïnes d’Abrera celebrada el 9 de juny.

En ambdues ocasions tothom ha quedat molt sorprès i meravellat pel nivell de detall de tots els espais i els diferents elements de la maqueta. Realment, és l’escola en miniatura! Des de l’Ajuntament hem facilitat una urna per tal de preservar la maqueta. En la darrera inauguració, a més, s’ha projectat un vídeo del procés d’execució de les obres dia a dia, fet pel mateix alumne, al qual felicitem novament.