DIVENDRES, 19/04/2024 | 10:49 h
  • Debat de fusta i guix

El 17è Concurs de Teatre Vila d´Abrera aixeca el telò

25/1/2012

El proper cap de setmana arrenca el 17è Concurs de Teatre Vila d´Abrera 2012. Hi participen un total de sis companyies, que opten als diferents premis de millor obra i direcció, millors actors principals i secundaris, o el Trofeu Popular Núria Estrada, que es concedeix amb les votacions del públic assistent a les diferents representacions.

La primera representació té lloc aquest diumenge, dia 29 de gener, a càrrec de la companyia Dramàtica del Círcol Catòlic de Badalona que porta a escena l´obra “Matèria reservada”.

Al febrer, el dia 5 la companya Nats Teatre de La Garriga representarà “Cabaret i Guerra” i el dia 26 es podrà veure “Adreça desconeguda” a càrrec de Vuit Teatre de Sant Cugat del Vallès.

I les representacions del mes de març seran aquestes: el dia 4 el Casal Familiar i Recreatiu de Manresa representarà “És així, si us ho sembla”; el dia 11 la companyia Enric Borràs de Sant Feliu de Llobregat portarà a escena “El criat de dos amos”; i el dia 25 es podrà veure “Debat de fusta i guix” a càrrec de Pierrot Teatre de Centelles.

I, fora de concurs, hi haurà l´obra de cloenda a càrrec del Grup Artístic Illets d´Abrera que tindrà lloc el 21 d´abril en el marc de l´acte de lliurament de premis del certamen. Totes les representacions tindran lloc a la Sala Municipal d´Abrera, a les 18h.

cartell concurs teatre 2012.pdf
Sinopsi obres 2012.pdf