DIMARTS, 14/08/2018 | 21:22 h

• Las Migas. Cicle Musical Sona Abrera

Musiques del sud al cicle musical Sona Abrera

9/6/2017

Dissabte passat, 3 de juny, va ser el tret de sortida de la segona edició del cicle musical Sona Abrera amb Las Migas. L’any passat va estar dedicat a la Mediterrània, homenatjant i participant en l’any Ramon Llull.

Enguany el cicle està dedicat al sud i al llarg d’aquests tres primers dissabtes de juny, previs a la Festa Major, gaudirem de música arrelada o inspirada en diversos suds geogràfics: Las Migas, Kumbiamba amb dansa, text i concert de música afrocaribenya, i Susanna Rehder amb una sensual proposta basada en els tangos argentins.

En el primer concert de les sessions, Las Migas van presentar, amb un canvi d’escenari a la Sala Municipal a causa de la inestabilitat del temps i amenaça de pluja, diverses cançons del seu nou disc i van oferir versions, una de molt sentida de “La Plaça del diamant” de Ramon Muntaner, i de la rumba de Peret “Barcelona tiene poder”, que va fer aixecar i ballar als 150 assistents.