DIMECRES, 26/09/2018 | 00:53 h

• Curs de Jardineria

Els alumnes del curs de jardineria han fet pràctiques a les zones verdes del municipi

2/6/2017

Un total de 13 veïns i veïnes han realitzat el curs de jardineria que hem organitzat des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera. La formació va començar el 24 d’abril i va finalitzar el 26 de maig.

Amb una durada de 90 hores, el curs de jardineria ha format els alumnes per treballar de personal de manteniment de parcs i jardins. També per l’obtenció del carnet de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris, nivell Bàsic.

Els alumnes del curs han fet pràctiques a zones verdes del municipi en espais facilitats per la Brigada Municipal, que també ens ha cedit algunes eines i les flors que s’han plantat en llocs com els jardins de l’església de Sant Pere.