DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:59 h
  • 1IMG_3557

Gairebé 400 veïns participen a la Caminada de la Gent Gran

9/10/2011

Al voltant de 400 veïns i veïnes van participar aquest diumenge dia 9 d´octubre en tradicional Caminada de la Gent Gran que organitza el Casal d´Avis, l´Ajuntament i el Centre Excursionista d´Abrera. Aquest any, Abrera ha estat el municipi del Baix Llobregat amb major nombre de participants, seguit de Castelldefels i Sant Feliu.

La concentració va ser a les 9.00h davant el Casal d´Avis per a les recollida dels tiquets de l´esmorzar i les samarretes. A les 10.15h va començar la marxa des de la plaça Pau Casals. En un recorregut aproximat d´una hora, els participants van passar per davant de l´església romànica de Sant Pere, per la Creu de Terme o Sant Hilari fins arribar a la masia de Can Morral. Després de menjar l´entrepà per a recuperar forces hi va haver una mica de música per ballar una estona i acomiadar el matí de germanor.

L´Organització Mundial de la Salut (OMS) celebra cada 1 d´octubre el Dia Internacional de la Gent Gran i des del 1998 les entitats excursionistes de Catalunya, amb la Generalitat i els Ajuntaments, promouen un seguit de caminades. La finalitat de les activitats programades és la promoció de la salut de les persones grans, l´augment del seu benestar i tenir cura dels processos participatius de la gent gran en la nostra societat.  A la comarca hi participen un total de 28 municipis que programen aquestes caminades.

Diumenge, 9 d´octubre de 2011