DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:48 h
  • 2020_imatge notícia

Obertes les inscripcions als cursos de català per a adults

17/9/2020

L’Oficina de Català d’Abrera, del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL), oferirà aquest curs 2020-2021 dos nivells de català: Bàsic i Elemental. Tot i que aquests cursos seran, respectivament, presencial i semipresencial, formen part d’una nova oferta del Centre de Normalització Lingüística (CNL) Ca n'Ametller, adaptada a la situació de la pandèmia de la Covid-19.

Els horaris dels cursos que s’ofereixen a Abrera són els següents:

• Bàsic 1, dilluns i dimecres, de 9.30 a 11.30 h. Curs gratuït. Modalitat presencial.
  • Elemental 1, dimarts, de 9.30 a 11.30 h; dijous no presencial. Curs subvencionat. Modalitat semipresencial.

Les inscripcions de matrícula general es faran del dijous 17 de setembre al divendres 25 de setembre, preferentment en línia a través de l’enllaç: https://inscripcions.cpnl.cat/

Es pot demanar més informació sobre els cursos trucant a l’Oficina de Català d’Abrera al telèfon 673 015 179, enviant un correu electrònic (abrera@cpnl.cat) o consultant el web del CPNL www.cpnl.cat.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ