DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:31 h
  • Fem difusió del Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures de l'Institut Voltrera del nostre municipi
  • Cartell del IV Concurs de Relats "Imagina Abrera"

Coneixem les guanyadores del concurs de relats breus de Sant Jordi Imagina Abrera!

15/7/2020

Amb la situació anòmala generada a causa de la pandèmia sanitària per la Covid-1,9 el IV concurs de relats «Imagina Abrera» va veure alterat el seu calendari, ampliant fins al 23 d’abril la data d’entrega dels originals. Després de deliberar, el jurat del concurs ha fallat el veredicte. L’entrega de premis es durà a terme el pròxim dijous 23 de juliol de 2020, en un acte públic a la Casa de Cultura d’Abrera (carrer de Federico García Lorca, 17) a les 19:00 h, amb la presència de les autoritats, del jurat i dels guanyadors, els quals llegiran fragments de les seves obres.

El jurat del concurs literari ha decidit atorgar premis a dos dels quatre relats presentats, quedant, per tant, desert un dels tres premis convocats:

• El primer premi, consistent en un lot de llibres valorat en 150€, ha quedat desert en no trobar el jurat mèrits suficients en cap dels relats presentats.
  • El segon premi, un lot de llibres valorat en 100€, se l’endú el relat “Un poble tan proper”, original de l’abrerenca Maria José Orobitg i Dellà, que el va presentar amb el pseudònim Sterna paradisaea. Llegiu el relat fent clic aquí.
  • Finalment, el tercer premi de l’«Imagina Abrera» 2020 és pel relat “La dama del espejo”, d’Eva María Baos Ruiz, abrerenca que el va presentar sota el pseudònim d’Alhanna. Baos Ruíz obté un lot de llibres valorat en 50€. Llegiu el relat fent clic aquí.

Enhorabona als premiats! Els lots de llibres seran de la Librería y Papelería Abrera, ubicada a la Rambla del Torrentet del nostre municipi.

El jurat del concurs de relats breus de Sant Jordi Imagina Abrera! està format Lucia per Di Candia, llibretera; José Luis García Herrera, poeta, i Gerard Bidegain, dramaturg i tècnic de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica i adjunt a Cultura de l’Ajuntament d’Abrera.