DISSABTE, 19/09/2020 | 05:41 h

ACTUALITAT

• Continuem millorant l'espai públic de la zona esportiva amb nova senyalització vertical

+ 1

22/5/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera continuem amb les obres de millora i condicionament de l’espai públic de la zona esportiva, amb actuacions al voltant del Pavelló Esportiu Municipal i del Centre Aquàtic Municipal (CAM). Hem instal·lat nova senyalització vertical per millorar la informació i la seguretat dels vianants i de la circulació de vehicles.

En l'entrevista setmana a Ràdio Abrera, el nostre alcalde, Jesús Naharro, ha destacat que, a més de les mesures preses per la prevenció i contenció del coronavirus, des de l'Ajuntament s'han assumit els treballs previstos com la neteja de les franges de seguretat per la prevenció d'incendis, la neteja de la via pública, el manteniment dels nostres parcs i jardins, i les obres i projectes que es comencen a realitzar per mantenir el nostre espai públic en un perfecte estat.

L'alcalde ha explicat que, quan recobrem aquesta tan nomenada 'nova normalitat', "el municipi té molt clar cap a on ha de caminar: amb un espai públic de màxima exigència i el màxim servei de cara a la ciutadania. Amb les dificultats que comporta la situació actual perquè tenim damunt la taula temes prioritaris que requereixen per poder abordar-los i executar-los amb rapidesa, hem de saber també acollir treballs com les franges de seguretat, la preparació de la Piscina Municipal d'Estiu, i tota una sèrie d'elements que d'aquí a uns mesos ens vindran a sobre".

En aquest sentit, Jesús Naharro ha assenyalat que "estem també treballant i planificant les accions i treballs que realitzarem dintre de les escoles perquè al setembre, que ja veurem de quina manera s'obriran les aules, però aquestes han d'estar ben pintades, netejades i preparades per acollir els nostres nens i nenes que han d'aprendre i molt".

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25