DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:29 h
  • Gràcies!

Donem les gràcies als treballadors i treballadores de l'Ajuntament d'Abrera per la seva feina des de l'inici de la crisi sanitària per la Covid-19

29/7/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera, en nom de tota la població la qual representem, volem agrair als treballadors i treballadores de la corporació l’esforç realitzat d’ençà que es va iniciar la pandèmia de la Covid-19. També a totes les veïnes i veïns per l'esforç realitzat. Gràcies a totes i tots!

Volem donar les gràcies a totes les persones que treballen dia a dia pel benestar de les nostres veïnes i veïns: a tot el personal sanitari, Policia Local, Mossos d’Esquadra, personal de la residència de gent gran Canigó, treballadores i treballadors públics de l’Ajuntament d’Abrera i personal de manteniment i neteja, voluntàries i voluntaris de Protecció Civil, voluntàries i voluntaris de l’Abrera Solidària, personal de farmàcies, comerços i tot tipus d'establiments, empreses, emprenedores i emprenedors, entitats i associacions... per l'esforç realitzat els darrers mesos i les iniciatives solidàries realitzades per la prevenció i contenció del coronavirus (consulteu-les fent clic aquí).

Agraïment, responsabilitat i esperança

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha llançat un missatge d'agraïment i responsabilitat a tot el poble d'Abrera: "voldria agrair a tota la ciutadania abrerenca, a tota la població, a tots els professionals, a tots els joves, a tota la gent gran la seva resistència, la seva capacitat d’adaptació i, sobretot, el gran esforç per tal de superar aquesta crisi sanitària tan extensa. Ara més que mai hem de continuar unint esforços. Hem de continuar mantenint els tres eixos principals; mascareta, higiene de les mans i distància social, per tal de minimitzar les xifres que tenim en el nostre municipi. Hem de continuar fent esforços perquè Abrera s’ho mereix, sobretot les persones; totes els/les veïns/nes que estem treballant per a aconseguir-ho i ho aconseguirem”.

Moltes gràcies a tothom!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.