DIJOUS, 28/03/2024 | 19:42 h
  • _DSC4285 (Copiar)

Més d´una trentena d´estands, a la 1a edició de Fira d´Abril d´Abrera

7/5/2012

Un total de 34 estands amb les tradicionals casetes i gastronomia andalusa van participar a la primera edició de la Fira d´Abril que l´Associació Abrera Comerç va organitzar aquest cap de setmana al Parc de Can Morral.

Durant tres dies es van programar diverses activitats: inflables per als més petits, una exhibició de balls llatins, classes de ball, lliurament dels premis del concurs de punts de llibre de Sant Jordi que Abrera Comerç va organitzar als centres de primària del municipi i desfilades de moda amb materials reciclables, de moda i perruqueria canina o de la moda primavera-estiu dels comerços abrerencs.

Des de l´associació de comerciants valoren positivament la participació d´hostalers i comerciants en aquesta primera edició de la Fira, que va comptar amb la col·laboració de l´Ajuntament d´Abrera. També pel que fa a l´assistència de públic, tot i que els temps no va acompanyar a estones, i expliquen que la intenció és que aquesta trobada tingui continuïtat atès la bona resposta del públic.

Dilluns, 7 de maig de 2012