DIJOUS, 28/03/2024 | 21:53 h
  • imagen 012

Un total de 339 persones participen a la XIII Caminada de Primavera

17/4/2012

Un total de 339 persones van participar diumenge a la tretzena Caminada Popular de Primavera que organitza l´Ajuntament en col·laboració amb el Centre Excursionista d´Abrera i Protecció Civil fins al monestir de Montserrat.

El lloc de concentració era davant del Pavelló d´Esports Municipal i la sortida es va fer, puntual, a les 7.00h del matí. Amb un dia que amenaçava pluja però molt animat per l´afluència de participants, es va fer un total de 17,3 quilòmetres de recorregut passant pel barri del Rebato d´Abrera; per davant de La Passió d´Esparreguera, Can Comelles, Can Roca, Serra Can Rogent i la parròquia de San Cornel·li de Collbató. Aquí es va fer una parada tècnica per a la foto oficial i per a esmorzar i agafar forces després dels 10 quilòmetres fets i abans d´emprendre el tram final fins el Monestir.

Des de Collbató el recorregut va seguir el camí vell, que fins al segle XVIII era la millor ruta d´accés al Santuari, per Sant Joan, el Pla de Sant Miquel i finalment fins a l´estació del Cremallera, a Montserrat, on tots els participants van rebre una samarreta commemorativa de la caminada.

Dimarts, 17 d´abril de 2012