DIUMENGE, 24/02/2019 | 02:14 h

• Campanya FAADA animals 2019

Identifica i esterilitza el teu animal de companyia a preus promocionals!

23/1/2019

Des de l’Ajuntament d’Abrera informem que FAADA (Fundació per a l'Assessorament i Acció en Defensa dels Animals) comença la vuitena campanya d'esterilització i/o identificació d'animals de companyia sota el títol “Sóc responsable”.

• Presentació del poemari 'Presoner d'hivern' de José Luís García Herrera

Gaudim de la poesia de José Luis García Herrera, acompanyat de l'Escola de Música, a la Casa de Cultura

22/1/2019

Amb un maridatge de música i poesia, l’escriptor José Luis García Herrera, ha presentat el seu darrer poemari ‘Presoner de l'hivern’, guardonat amb el Premi Francesc Badenes Dalmau de poesia 2017, acompanyat d'una trentena d'assistents.

• Èxit esportiu a A Coruña

Èxit esportiu de gimnastes abrerenques a A Coruña

21/1/2019

Les gimnastes Eva Mendoza i Paula Fernández, amb el seu equip del Club Gimnàstica Esparraguera, han obtingut aquest cap de setmana el tercer graó del podi a la segona fase de la III Edició de la Lliga Ibèrica de Gimnàstica artística femenina.

• Consells per pal·liar els símptomes la grip

Consells per fer front l’epidèmia de grip

18/1/2019

La grip és una malaltia respiratòria vírica que s'encomana fàcilment d'una persona a una altra. A Catalunya arriba amb l'hivern i s'incrementa habitualment durant les primeres setmanes de gener. Aquest dijous ja ha arribat a nivells d'epidèmia a Catalunya (110 casos per cada 100.000 habitants). Des de l’Ajuntament us oferim uns consells per prevenir la grip, que ja ha esdevingut epidèmia.

• Cabalbaix. Realitzem activitats preventives sobre l’ús de les tecnologies a les escoles de primària del nostre municipi

17/1/2019

Des del Cabalbaix, una iniciativa conjunta d'Abrera, Esparreguera, Olesa de Montserrat i Sant Esteve Sesrovires per prevenir el consum de drogues i els comportaments de risc, aquesta setmana hem iniciat diverses activitats preventives sobre l’ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) adreçades als alumnes de cinquè i sisè de primària de les escoles del nostre municipi.

• Espectacle La Xarxa. Gener 2019

La Xarxa torna al 2019 amb força!

16/1/2019

L’Associació per a la Promoció de l’Espectacle Infantil i Juvenil a Abrera, La Xarxa, va iniciar l’any el diumenge 13 de gener passat amb l’espectacle “El conte de la lletera” de la companyia Xip xap, amb un gran número de públic.

• Pista rosa

Millorem la plaça de les Escoles i la pista rosa

16/1/2019

Coincidint amb la reforma i millora de l’edifici de Serveis Socials (carrer Major número 3) des de l’Ajuntament hem reformat la plaça de les Escoles i el seu entorn, la pista rosa, per millorar aquest espai públic.

• Gran Rua de Carnestoltes

Participa en el Concurs de Cartells de Carnaval 2019 i en el Concurs de Disfresses de la gran rua!

16/1/2019

El dissabte 2 de març celebrarem la Gran Rua de Carnaval. Des de la Comissió de Carnestoltes i l'Ajuntament d'Abrera volem que participis en el Concurs de Disfresses i en el Concurs de Cartells de Carnaval 2019. Anima't!

• Gimnastes de La Vinya Gimnàstic Club en la competició del cap de setmana del 12 i 13 de gener de 2019

Les gimnastes abrerenques continuen imparables amb l'inici de l'any 2019!

14/1/2019

Un total de 17 gimnastes abrerenques de La Vinya Gimnàstic Club han participat aquest cap de setmana al III Trofeu Amistós Ciutat d'Olot que s'ha celebrat a Olot. També la gimnasta abrerenca Belén Pardo ha aconseguit bones classificacions a la taula de la competició.

• Nadal Jove 2018 d'Abrera

Innovació i diversió al Casal de Joves d'Abrera!

14/1/2019

Durant els dies de vacances de Nadal a Abrera, els/les joves han comptat amb un conjunt d'activitats gratuïtes, interessants i innovadores al Casal de Joves, al Centre Polivalent (plaça del rebato, 1).

• Presentem el Circuit d'Acollida de les persones nouvingudes

Presentem el Circuit d’Acollida de les persones nouvingudes

14/1/2019

L’Auditori de la Casa de Cultura va acollir, el 14 de desembre passat, una sessió informativa del Circuit d’Acollida de les persones nouvingudes a Abrera. El servei va dirigit a totes les persones immigrades de la nostra població.

Assistim a la presentació de la restauració del telefèric de Sant Jeroni

11/1/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha assistit aquest divendres al matí a la presentació de la restauració de telefèric de Sant Jeroni de Montserrat, que ha tingut lloc a l’Estació de Monistrol Vila. El telefèric de Sant Jeroni va pujar fins al cim de Sant Jeroni, el punt més alt de Montserrat amb 1.236 metres, durant gairebé sis dècades, fins a l’any 1987.